Webáruházunk a biztonságos használat mellett a felhasználói élmény javítása érdekében cookie-kat (sütiket) használ. Részletes információt a cookie-ról itt olvashatsz: Adatvédelmi tájékoztató

Elfogadom
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Garancia

Számunkra legfontosabb az elégedett ügyfél.

Alapvetően mi is a fogyasztóvédelmi előírásokat tekintjük irányadónak, de ettől függetlenül minden esetleges reklamációt rugalmasan kezelünk, és a vevői elégedettséget szem előtt tartva igyekszünk rendezni.

Minden rendelésre nagy figyelmet fordítunk, pontosan teljesítünk. Az általunk forgalmazott termékek minőségi áruk, a szavatossági időre, egyéb külső, vagy beltartalmi hibára természetesen odafigyelünk, a tárolást a jogszabályokban előírt módon végezzük, a csomagolásnál is körültekintően járunk el, hogy az áru ne sérüljön szállítás közben. Ettől függetlenül előfordulhatnak tévedések, balesetek, kívűlről nem látszó esetleges minőségbeli hibák.

A csomag kézhez vétele után, kérlek győződj meg róla:

  • mindent hiánytalanul leszállítottunk, a rendelési tételek stimmeltek
  • küllemileg a termékek hibátlanok, nem töröttek,
  • felbontás után az élelmiszer szavatossági idején belül nincs e bármiféle minőségromlásra utaló jel (pl rossz szag, íz, furcsa állag, szín)

Ha bármiféle eltérést tapasztalsz, kérlek jelezz vissza bármelyik elérhetőségünkön:

  • e-mail cím:        magyarspajz@gmail.com
  • telefonszám:     +3620/5685059
  • levelezési cím:   Kling Béla Kft 2364 Ócsa, Munkácsi M. U. 3.
  • vagy a  Kapcsolat menüpont alatt

A megreklamált termékeket kicseréljük, ha legalább a kétharmada megvan, vagy az árát visszatérítjük. A csomagból esetleg kimaradt termékeket elküldjük. A visszaküldés költsége a vevőt terheli, de jogos reklamáció esetén visszatérítjük.

A felbontás utáni nem az előírtaknak megfelelő tárolásból eredő minőségromlásért felelősséget nem tudunk vállalni.